No estás identificado.

gestion inmobiliarias

Foros de denia costa blanca foro javea marina alta foros javea foro fallero falles denia fallas denia foros moros y cristianos fiestas en denia

#1 28-02-2008 19:22:02

PACO MOLL
New member

COMUNICAT AL POBLE DE PEGO

Comunicat al poble de Pego: Jo Paco Moll, com a corredor local de Pego que estic correguent en el “Club Cicliste Senabre Team” de Gandia, vullc informar que estic molt agraït al poble de Pego, ja que puc gaudir d'una etapa de la Volta a la Marina en el meu poble. Estic molt content, ja que l´etapa del cap de setmana passat va ser suspesa i está convocada per realitzarse el proper dissabte a les 4 de la vesprada en el polígon. Sempre he tingut molta aficció per aquest sport i la meua il.lusió es fer una bona carrera en el meu poble, tenint en compte que he tingut problemes fisics i mecánics durant l´entrenament des-de Setembre de l´any passat i no estic com m’havera agradat, (al 100 %), però vaig a donar-ho tot, ja que estic en el meu poble.

Gràcies per a la gent que ha estat amb mi durant estos anys i m’han animat a tornar al món de la competissió, ja que després de la volta anire´m tot l’equip a córrer per tota la Comunitat Valenciana.

Salutacions,

Francisco Moll Sanchis
Mòbil.: 658 983 477

Pie del foro