No estás identificado.

gestion inmobiliarias

Foros de denia costa blanca foro javea marina alta foros javea foro fallero falles denia fallas denia foros moros y cristianos fiestas en denia

#1 27-11-2006 19:55:55

GR
New member

Recorregut i favorits

Si els organitzadors li posen un poquet d'imaginació, es pot aconseguir una volta amb uns bons recorreguts. L'any passat l'eliminació de dos proves en el tram final va deixar la volta coixa i és més que probable que el resultat final haguera canviat si se celebren tots les proves. De tota manera, Belda va ser un guanyador just i va tindre mèrit el que va fer pràcticament sense ajuda del seu equip.

Els meus favorits per a 2007 són, indiscutiblement, els de la Gupeta de la Ribera. Tenen un bloc impressionant. Qualsevol dels tres primers que pose ací baix pot guanyar, perquè seguint la seua filosofia d'equip, segur que els tindrà igual que guanye un que un altre

Primer favorit: Tomàs Lloret. Està entrenant com un cohet i diuen que va camí de ser el de 2005.

Segon Favorit: Jordi Berenguer. Medalla de bronze en vigor en el Campionat d'Espanya Professional que es va celebrar en 2005 a Múrcia. És molt probable que deixe de ser professional en 2007 i correrà la Marina amb la Grupeta, perquè és un dels fundadors de l'equip i un dels seus ideòlegs. Encara que s'ho agafe com un joc, és capaç de rebentar la carrera quan li done la gana.

Tercer favorit: Miquel Alandete. 4t en el Mundial i en el Campionat d'Espanya Master. Guanyador de la Copa d'Espanya i autor de les més grans exhibicions durant la temporada passada, sobretot en la Copa d'Espanya. Diuen que començarà tranquil·let i que se centrarà en la Copa d'Espanya, però en les tres o quatre últimes etapes ja portarà un ritme de por, com sempre.

Quart favorit: Belda. Crec que no tindrà opció contra el bloc de la Grupeta, però  és el guanyador de l'últim any.

Cinqué favorit: Ivars. Sempre comença bé la temporada.

Sisé favorit: Cervera. Sempre falla una miqueta en la muntanya, però compensa això amb bona punta de velocitat.

Salutacions.

#2 27-11-2006 23:07:26

rinky
New member

Re: Recorregut i favorits

Ni son todos los que estan, ni estan todos los que son...  ya vereis como en la 1ª carrera vemos alguna sorpresa, siempre sale gente con la que no se cuenta y de los que normalmente estan, puede que no esten todo lo bien que se espera. En fin, como he dicho, creo que hasta la primera carrera, todo es hablar por hablar . . .
Por lo que se refiere a las pruebas a disputar, yo soy de los que piensan que son muy pronto, y no tenemos seguridad a la hora de que se disputen todas (ya sabeis lo que ha pasado otros años, caen 1, 2 o 3 pruebas). Yo creo que la vuelta ganaría si se disputase a partir de Marzo, Abril . . .   Pero bueno, solo es una opinión.
Un saludo.

#3 28-11-2006 17:21:44

marinet
New member

Bueno, va a haber cambios con esto de las licencias a partir de 19 años, aunque ya veremos cuanta gente de esa edad va a tomar la salida. favoritos yo no doy a ninguno, pero en la primera etapa ya sabremos quien cojea y quien asoma el morro por delante.
Estamos atentos al foro, a ver si se anima la tertulia.
Saludos. hmm

#4 13-12-2006 13:45:37

raul
New member

Hola a todos!!!!, lo mejor de la vuelta a la marina son las sorpresas.

atentos a el nuevo escuadron que entra este año, estamos decididos a comernos vivos a todos los favoritos jajaja.

saludos a todos en especial a juanmi y javi.

Pie del foro